torstai 9. huhtikuuta 2009

Miauuu!

Emäntä on ollut niin kiireinen, ettei oo avannut konettakaan eikä me oo päästy kirjoittelemaan. Hurinaimurilla vaan pelotellut meitä. Sitten eilen se ryökäle oli tosi myöhään töissä ja kyllä minä sille kerroinkin, mitä mieltä minä tuommoisesta olen! Emäntä koitti kyllä sitä mun juttelua videoidakin, muttei se saanut kuin sellaista ihan normaalia jutustelua nauhalle ja senkin se kuvasi taas väärinpäin...

Tänään emäntä kyllä tuli sitten yllättävän aikaisin kotiin ja sanoi, ettei mene töihin neljään päivään. Jippii! Nyt kun se vielä laittais sohvalle maata, niin pääsis kunnolla hoidettavaksi.

Eilen me kyllä hyödyttiin siitäkin, että se emäntä lueskelee muita kissablogeja Tassunjäljen sakilta se sai tämänkertaisen idean (Perditan jengin tassupelistäkin meillä on oma versio). Emännän shoppailujen myötä meiltä löytyi materiaalitkin tähän. Tosin Tommi valtasi tän uuden jutun heti ekana:
Mutta pääsin minäkin sinne sitten...
Ja kivaa oli, kun emäntä otti vielä esille mun lempparin eli laserlelunkin.

Ei kommentteja: