tiistai 1. joulukuuta 2009

Se minun paikkani sängyssä

Nyt mulla on vähän (vaikkakin huonoa) todistusmateriaalia siitä minun paikasta sängyssä. Tuo musta pläntti olen minä ja ne kohoumat mun molemmin puolin on emännän jalat. Aika loistava paikka nukkua tähän aikaan vuodesta! Kesällä en viitsi emännän viereen mennä, silloin tulis liian kuuma.
Nukkumisen lisäksi sängyssä on kiva riehua laservalon perässä, mutta se video onkin sitten jo niin huonolaatuinen, etten sitä viitsi tähän laittaa. En ennen oo hirveästi siitä laserista edes välittänyt, mut nyt kun emäntä osti uudet patterit ja jos saa vielä spurttailla sängyllä...

2 kommenttia:

Nennu kirjoitti...

Ihanaa nukkua emännän vieressä! Meidän Nennakin pääsi tänään päikkäreillä emännän viekkuun.

Lennin ja Tommin emäntä kirjoitti...

Emännän vieressä nukkuminen on ihan parasta!