lauantai 16. tammikuuta 2010

Vaaka

Me luettiin, et Kollo sai joitakin aikoja sitten vaa'an. Mekin saatiin (?) eilen, kun emännän pitäis punnita Lenniä, että vieläkö laihtuminen jatkuu. Minä olin kumminkin helpompi punnittava, kun etenkin emännän äidin vihreä kassi kiinnostaa paljon (olin kuulemma hippusen vaille 6kg).


Valokuvat ei kuitenkaan oikein onnistuneet. Elikkä tuo toisen kuvan lukema on ihan väärä, kun olin jo menossa pois. Ja toiseen tuli tuommonen ihme viiva!

Lenni: Minä kun oon kans tässä emännän sylissä nyt, niin kerrottakoon, että sai se emäntä minutkin tuohon punaiseen kassiin huijattua ja vaaka näytti 4,67 (kassi yksistään painaa 0,15). Ei sitä varmaan voi ihan suoraan verrata siihen, mitä eläinlääkärin vaaka näytti (4,4), mutta tuolla pitäiskin kuulemma seurata lähinnä painon kehitystä. Ennen minäkin tykkäsin mennä aina kaikkiin kasseihin, mut nyt oon niin varuillani jatkuvasti, ettei oo emännällä ihan helppoa... ;)

P.S. Nyt emäntäkin hermoaa kuulemma tähän meidän blogiin, kun nuo kuvat ei vaan keskity, vaikka mitä tekis.

3 kommenttia:

Sirpa kirjoitti...

Hieno vaaka! :) Mulla on sama juttu - painoa pitäisi seurata (mulla se tuppaa helposti nousemaan). Kotivaaka on emännän mielestä kätevä juttu, kun mä olen kova poika tappelemaan koppaan laittamista vastaan (tiedän, että kopassa joutuu miltei aina eläinlääkärin ovesta sisään), mutta kassit ja pussit ovat enemmän mun mieleen.

Toivottavasti siellä teillä painon putoaminen ei enää jatkuisi. Tsemppiä!

T: Kollo

Sirpa kirjoitti...

Emäntäkin innostui pitkästä aikaa taas tsekkaamaan mun painon. Noin 5,75 kg (miinus kassin paino). Olen samoissa lukemissa kuin joulun jälkeen - ilmeisesti ruoan määrä on tällä hetkellä passeli. :) Pyörin sen verran innokkaasti kassissa, että vaa'an oli vaikea saada paino kohdilleen.

Lennin ja Tommin emäntä kirjoitti...

Mua emäntä on joka päivä johonkin pussiin tai kassiin huijannut, mut minä kyllä yritän vänkäytyä sieltä pois heti, kun se ilmaan nostetaan, joten samoja ongelmia meillä sen painon kanssa. Punnitustulokset on kuulemma näyttäneet ihan lupaavilta, mutta eihän niitä ole vielä kuin ihan muutamalta päivältä.

-Lenni