lauantai 8. toukokuuta 2010

Tunnustus ja ulkoilukauden avaus

Ajatella, me saatiin tämmönen kukkatunnustus Paavolta ja Harmilta, eipä olla ennen mitään tällaista saatukaan. Kiitos!
Me ei kuitenkaan kummemmin jaeta tätä eteenpäin, jokainen lukija saa napata mukaansa jos tahtoo. Linkkejä meidän (emännän) seuraamiin blogeihinhan on tuossa oikealla!
Viikolla mä vähän meinasin, et pitäiskö vaihtaa jo kotia, kun emäntä kävi vaan kääntymässä kotona töiden jälkeen ja lähti pesikseen. Taas se alkaa! Sit kun se tuli sieltä kotiin, olinkin heti oven takana oottamassa ja karkasin luhtikäytävälle. Oppiipahan olemaan!
Tosin tänään emäntä pistikin yhtäkkiä mulle valjaat päälle. Koitin karata sängyn allekin, mut sit kun sieltä tulin (juoksin paniikissa flexi perässä), niin emäntä kaappas syliin ja vei pihalle. Täytyy myöntää, että jänskätti aika paljon kyllä. Koitin sanoa emännälle, et vie mut nyt täältä sisälle jo!
Mut olin mä sitten aika reipas, kun annoin naapurin silittääkin ja nostin sille hännän pystyyn!
Sit kun lopulta itse kävelin ovelle, niin säikyin uudestaan, kun sieltä tuli ulos ihan vieraita ihmisiä ja juoksin takasin tuonne pihalle. Sieltä emäntä kantoi mut sentään ovelle ja loppumatkan kävelin ihan itse, hissiinkin! Oon reipas!
Bonuksena vielä video, missä siinäkin koitan sanoa emännälle, että vie mut jo kotiin, kun jännittää!

Ainiin, ja oon muistanut käydä pissallakin!

Ei kommentteja: